Nástroje

1. EYETRACKING

Eyetracking je převratná metoda sledování oční pozornosti pomocí speciálně upravené kamery. Je vrcholným nástrojem pro vyladění designu internetové prezentace. Ideální velikost skupiny testovaných osob, odpovídajících demografické skupině cílených zákazníků, je 50, nicméně databáze našich respondentů je rozsáhlá a není problém testovanou skupinu rozšířit.

  • Naprosto jednoznačným způsobem podá důkaz o tom, co vaše návštěvníky zaujalo; tedy nejen to, na co kliknuli. Tímto lze objevit kupříkladu takové grafické prvky stránky, které běžný uživatel považuje za tlačítko a které zbytečně odvádějí jeho pozornost.
  • Výsledkem testování je grafické zobrazení atraktivity jednotlivých částí stránky.

Jak dlouho to trvá?

V závislosti na velikosti testované skupiny a rozsahu testovaných stránek minimálně 3 týdny.

 Eyetracking Eyetracking Eyetracking Eyetracking

 

2. ANALÝZA PROKLIKŮ

Na základě sledování webu v běžném provozu vám zprostředkujeme informace o tom, kam návštěvníci stránek klikají a co je zajímá, což vám umožní:

  • v případě zavádění nového designu webu rozhodnout, která verze je úspěšnější,
  • zjistit, zda je rozložení vašeho webu logické a pro uživatele přívětivé,
  • najít optimální místo pro umístění reklamní plochy,
  • odhalit slepá místa na stránce a zjednat nápravu

Jak dlouho je třeba sledovat stránky tímto nástrojem?

Záleží na návštěvnosti vašich stránek. Při vysoké návštěvnosti postačí i jeden týden, ten je však považován za minimální časový interval.

 

 

 

3. GOOGLE ANALYTICS

Google Analytics je statistický nástroj, který poskytuje nepřeberné množství detailních informací, které pro vás interpertujeme a vyhodnotíme ve srozumitelné formě - díky tomu získáte přehled o provozu na webových stránkách, o efektivitě marketingu, je základem kvalitního SEO (Search Engine Optimization). Námi zpracovaná data zodpoví mimo jiné otázky jako:

  • „Odkud mí návštěvníci přicházejí?“
  • „Co hledali, že je to přivedlo na mé stránky?“
  • „Kolik se jich znovu vrátilo?“
  • „Kolik času stráví na mých stránkách?“
  • „Ve které fázi nákupního procesu zákazník stránky opustil a proč?“

Jak dlouho je třeba sledovat stránku nástrojem Google Analytics?

V závislosti na návštěvnosti vašich stránek je za minimum považován týden až 14 dnů.

 Google Analytics Google Analytics Google Analytics